FAQs
Hvordan kan jeg kontakte RS Fitness?
Du kan sende en e-mail til os på rsfitness54@gmail.com, hvor vores kundeserviceteam vil være glade for at hjælpe dig med alt, hvad du har brug for!
Sender I til hele verden?
Ja
Hvor sender I fra?
Vi sender fra flere forskellige steder i verden.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre?
Da vi sigter efter at behandle ordrer så hurtigt som muligt, skal du anmode om eventuelle ændringer/annulleringer inden for 12 timer efter bestilling. Alle anmodninger efter denne tid vil blive afvist. Din ordre kan returneres og fuldt refunderes, efter den er modtaget.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer alle større kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX) og PayPal-betalinger.
Hvornår bliver min ordre behandlet?
Alle ordrer håndteres og sendes fra vores lager. Vær venlig at tillade ekstra tid til at din ordre bliver behandlet i løbet af helligdage og udsalgssæsoner. Vi behandler ordrer fra mandag til fredag. Ordrer vil blive behandlet inden for 1-3 arbejdsdage fra bestillingsdatoen og afsendt den næste dag efter behandlingsdagen. Bemærk venligst, at vi ikke sender i weekenderne.
Hvor lang tid tager det at modtage min ordre?
På grund af høj efterspørgsel kan ordrer tage mellem 2-4 uger at ankomme.
Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?
Hvis du ikke modtager din ordre inden for 30 dage efter afsendelse, er du berettiget til en fuld refusion.
Bliver jeg opkrævet told og skatter?
Priserne vist på vores hjemmeside er uden moms og opgivet i danske kroner (DKK), hvilket betyder, at du kan blive pålagt at betale told og skatter, når du modtager din ordre. Importafgifter, moms og relaterede toldgebyrer kan blive påkrævet, når din ordre når frem til sin endelige destination, som fastsættes af dit lokale toldvæsen. Det er dit ansvar at betale disse omkostninger, og de vil ikke blive dækket af os. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af toldmyndighederne i dit land. For yderligere oplysninger om afgifter, bedes du kontakte dit lokale toldvæsen.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Kontakt os venligst på rsfitness54@gmail.com
Hvad hvis den/de varer jeg har modtaget er defekte/forkerte/beskadigede? Kontakt os, hvis du har modtaget varer, der er forkerte, mangler og/eller defekte. Inkluder venligst dit ordrenummer, fotografier af varen(e) og alle relaterede referencer, når du modtager din pakke. Vi vil gøre vores bedste for at løse din sag så hurtigt som muligt.
Hvornår modtager jeg min refusion?
Alle refusioner vil blive krediteret til din oprindelige betalingsform. Hvis du har betalt med kredit- eller betalingskort, vil refusioner blive sendt til det udstedende bank inden for 7-10 hverdage efter modtagelsen af den returnerede vare eller annulleringsanmodningen. Kontakt den udstedende bank for spørgsmål om, hvornår kreditten vil blive bogført på din konto. Hvis du endnu ikke har modtaget en kredit for din returnering, så gør følgende: Kontakt banken/kreditkortselskabet. Det kan tage noget tid, før refusionen bliver bogført på din konto.